Maniac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet Szeged
Maniac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet Szeged
Maniac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet SzegedManiac Kerékpárüzlet Szeged

1. Hogyan tudom regisztrálni magam?

A regisztráció menüpontban megadott teljes név és telefonszám, valamint valódi cím megadása esetén tekintjük a regisztrációt érvényesnek. A felhasználó magának választ felhasználónevet és jelszót. A regisztrációról e-mailben értesítést kap, amellyel további kötelezettségei nincsenek. A későbbi rendelések esetén az itt megadott információkat vesszük alapul. Az adatok a továbbiakban a saját jelszó és felhasználónév segítségével bármikor módosíthatóak. Regisztrációs adatokra vonatkozó szabályok: A regisztrációnál megadott adatokat az eladó kizárólag a megrendelés teljesítéséhez használja fel. A regisztrált felhasználóknak hírlevelet csak akkor küld, ha arra feliratkoznak, és ezzel ezt kifejezetten igénylik. Az adatok kezelésének célja a vásárló jogosultságának azonosítása. A regisztrációnál megadott személyes adatok harmadik félnek az eladó nem adja ki, csak ha az a megrendelés teljesítésével szorosan összefügg (pl. kiszállításnál). Bármely felhasználó kérheti adatainak törlését, amelyet az oldal üzemeltetője a kérés beérkezése utáni legkésőbb 8. napig elvégez. Amennyiben a felhasználó megszünteti regisztrációját, akkor adatai automatikusan törlődnek a rendszerből.

2. Hogyan tudok a Hírlevélre feliratkozni?

A hírlevélre történő feliratkozás névvel és e-mailcímmel lehetséges a webshop kezdőlapján a Hírlevél menüpont alatt. A leiratkozás is egyszerűen a korábban megadott névvel és e-mailcímmel végrehajtható. Hírlevelet csak az adott szolgáltatásra feliratkozott felhasználó kap.

3. Ha bármilyen kérdésem van a rendelésemmel vagy a termékekkel kapcsolatosan, kit keressek?

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége, amely elérhetőségek bármelyikén szívesen várjuk kérdéseiket: E-mail: maniacwebshop@gmail.com Tel.: 62/543-370 (10-18 óra között) Mobil: 20/588-5130 (9-18 óra között)

4. Milyen szállítási módok közül választhatok?

Termékeink átvételére két lehetőség van: A termékeket utánvéttel futárszolgálattal tudjuk kiküldeni, illetve előreutalás után szintén futárszolgálattal szállíttatjuk házhoz a megrendelt terméket/termékeket. Emellett van lehetőség a termékek telephelyi átvételére a Maniac Kerékpárüzletben, az alábbi címen hétfőtől péntekig 10.00-18.00 óra között, szombaton 9.00-12.00 óra között: 6724 Szeged, Kossuth L. sgt. 57. Felhívjuk figyelmüket, hogy a komplett kerékpárokra vonatkozó garancia érvényesítése miatt, a kerékpárok átvételére jelenleg csak üzletünkben van lehetőség.

5. Milyen fizetési módok közül választhatok?

A termékeket előre utalással vagy utánvéttel tudjuk futárszolgálattal az Ön által megadott címre szállíttatni. Emellett lehetőség van az üzletünkben (6724 Szeged, Kossuth L. sgt. 57.) történő átvételre, ahol készpénzes és kártyás fizetési módot tudunk biztosítani.

6. Van minimális rendelési érték?

Nincs minimális rendelési érték, azonban felhívjuk figyelmét, hogy a termékeket 30.000 Ft rendelési összértékig 1500 Ft-os futárszolgálati díj ellenében tudjuk kiszállíttatni. 30.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

7. Milyen szállítási határidővel számolhatok?

A szállítási határidő 3-21 munkanap, attól függően, hogy a termék raktáron van e. Adott igény esetén munkatársunk egy munkanapon belül felkeresi Önt a várható szállítási határidővel a regisztráció ill. megrendelés során megadott telefonszámon.